فروش‌ویژه!
, ,

محلول ضدعفونی کننده الکلی 70درصد حجم 120 میلی‌لیتر

ریال۷.۳۰۰

محلول ضدعفونی‌کننده دست پاکسا از سال 1398 توسط شرکت پژوهشگران صنعت آزمونه با فرمولی منحصربه‌فرد تولید شده است. محصول فوق به‌دلیل استقبال مصرف‌کنندگان با تولید تیراژ بالا توانست با تأمین بازار داخلی کشور در کاهش نیاز به محصول خارجی مؤثر باشد. این محصول در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی نیز به فروش بالایی دست پیدا کرده است. از جمله ویژگیهای این محصول دانش­بنیان، کاهش هزینه تولید می­باشد. این محصول دانش­بنیان، بواسطه دارا بودن گلیسیرین، خاصیت نرم کنندگی نیز دارد.

محلول ضدعفونی کننده الکلی 70 درصد مناسب دست و سطوح پاکسا از سال 1398 توسط شرکت پژوهشگران صنعت آزمونه با فرمولی منحصربه‌فرد تولید شده است. محصول فوق به‌دلیل استقبال مصرف‌کنندگان با تولید تیراژ بالا توانست با تأمین بازار داخلی کشور در کاهش نیاز به محصول خارجی مؤثر باشد. این محصول در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی نیز به فروش بالایی دست پیدا کرده است. از جمله ویژگی‌های این محصول دانش­ بنیان، کاهش هزینه تولید می­‌باشد. این محصول دانش ­بنیان، بواسطه دارا بودن گلیسیرین، خاصیت نرم کنندگی نیز دارد.

محلول ضدعفونی الکلی 70 درصد مناسب دست و سطوح بادارا بودن الکل 70 درصد دارای کشندگی بالا و ویژگی‌های زیر است:

  • کشندگی 99/99 درصد باكتري‌ها، مخمرها، كپك‌ها و ويروس‌ها
  • داراي اثر كشندگي سريع
  • بی­خطر براي سلامتي انسان
  • دارای خواص پاك‌كنندگي بالا
  • پايداری در حالت غليظ و رقيق
  • بدون ایجاد حساسيت پوستي
  • بدون آسیب رسانی به محیط زیست
  • دارای نرم کننده پوست
  • بدون ایجاد خورندگي در ابزار و سطوح فلزي و آسیب به پارچـه، لاسـتيك و پلاستيك و …
  • ايجاد يك لايه ضدميكروبي
  • با ایجاد اثر ماندگار بر روي سطوح

    استفاده از ضدعفونی کننده برای تامین سلامتی ضروری است و از عوامل مهم پیشگیری از بیماری‌های مسری به‌شمار می‌رود. محلول‌های ضدعفونی کننده برای استعمال خارجی است و نباید به صورت خوراکی استفاده شود. از مواد گندزدا برای تولید محلول‌های ضدعفونی کننده نیز استفاده می‌شود. مواد ضدعفونی کننده به دو دسته تقسیم می شوند: مواد ضدعفونی کننده باکتری‌کش که مستقیماً باکتری‌ها را نابود می‌کند و مواد ضدعفونی کننده مهارگر باکتری که از رشد و تکثیر باکتری‌ها جلوگیری می‌کند
    محلول ضدعفونی کننده الکلی 70 درصد مناسب دست و سطوح پاکسا با دارا بودن ۶۰% در الکل اتانول یکی از بهترین ضدعفونی کننده ها است. در پی همه‌گیری ویروس کرونا و افزایش شمار مبتلایان به این ویروس در سراسر جهان، دانشمندان به این نتیجه رسیدند که علاوه بر شستشوی مکرر دست‌ها باید از مواد ضدعفونی کننده استفاده شود. محلول ضدعفونی کننده الکلی دست یکی از این موادی هستند که به‌راحتی می‌توان از آنها برای ضدعفونی کردن دست و یا حتی سایر نقاط بدن استفاده کرد. محلول ضدعفونی کننده الکلی کننده جلوی رشد و به‌وجود آمدن و تکثیر باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها را می‌گیرد و به پیشگیری از ویروس کرونا کمک می‌کند. این محلو‌ل‌ها اگر در بسته‌بندی‌های مناسب وارد بازار شوند، می‌توانند به جای آب و صابون در شرایطی که دسترسی به آب و یا صابون وجود ندارد، مورد استفاده قرار بگیرند؛ اگر چه ضدعفونی کننده‌های الکلی می‌توانند بسیاری از میکروب‌ها را غیرفعال کنند، اما این خطر وجود دارد که مردم به اندازه کافی از این مواد را استفاده نکنند یا پیش از آنکه روی پوست خشک شود آن را پاک کنند. پژوهش‌ها نشان داده است که مواد ضدعفونی عمدتاً در محیط‌های کلینیکی مانند بیمارستان‌ها به‌خوبی عمل می‌کند. یعنی مکان‌هایی که اگرچه دست‌ها با انواع میکروب‌ها تماس دارند اما ظاهری پاکیزه دارند و در مجموع کثیف و چرب نیستند، اما در سطح جامعه وضعیت متفاوت است؛ مثلا بعد از خوردن غذا، ورزش کردن، ماهیگیری یا حتی کار در باغ‌ها و باغچه ها دست‌ها کثیف و چرب می‌شوند. هنگامی که دست‌ها چرب و کثیف باشند، محلول ضدعفونی کننده الکلی کننده در از بین بردن ویروس‌ها و باکتری‌ها موثر نخواهند بود و در چنین شرایطی شستشوی دست با آب و صابون قبل از ضدعفونی با محلول توصیه می‌شود. ضدعفونی کننده‌ها قادر به پاک کردن یا غیرفعال کردن مواد شیمیایی مضر برای بدن از سطح پوست نیستتند. علاوه بر این در یک تحقیق دیده شد که میزان سموم دفع آفات در بدن افرادی که از دفع کننده الکلی برای شستشوی دست‌ها استفاده کرده بودند، افزایش یافته بود. برای این کار نیز بهترین روش شستشو با آب و صابون است. برای استفاده کمتر از جمله های ضدعفونی کننده باید ماده ضدعفونی کننده سطح دست از کف دست و پشت آن گرفته تا لابلای انگشتان و ناخن‌ها را بپوشاند.
    دقت کنید که باید هر دو دست در ضدعفونی شوند و صبر کنید تا محلول کاملا خشک شود. در آن هنگام است که میکروب‌ها کشته می‌شود. ماده اصلی سازنده ضدعفونی کننده الکلی تنها زمانی برای بدن انسان بی خطر است که روی پوست مالیده شود و اگر افراد آن را بخورد ممکن است دچار مسمومیت‌های الکلی بشوند.
    این ضدعفونی کننده‌ها را نباید در دسترس کودکان قرار داد و باید تنها با نظارت بزرگسالان از آنها استفاده شود.
    علاوه بر استفاده از حجم کافی محلول در هر بار ضدعفونی، پوشاندن کامل بخش‌های مختلف دست با آن بسیار ضروری است تا به این ژل‌ها فرصت عمل بدهید.
    این محلول‌ها برای خشک شدن به دست کم یک دقیقه زمان نیاز دارند. بنابراین اگر مقدار کمی از محلول را به دست خود بمالید و بلافاصله دست‌های خود را به صورت یا نقطه دیگری از بدن بمالید، این ویروس را به جاهای دیگر بدن منتقل می کنید. به یاد داشته باشید افراد زیادی قبل از شما به مخزن‌های محلول‌های ضدعفونی کننده دست زده‌اند، پس لازم است آنها را قبل از استفاده ضد عفونی کنید.
    ضدعفونی کننده ها باکتری های خوب را نیز از بین می‌برند.
    پزشکان هشدار می‌دهند از آنجایی که محلول‌های ضدعفونی علاوه بر باکتری‌های بد باکتری‌های خوب پوست را نیز از بین می‌برند. استفاده بیش از حد از آنها می‌تواند مضر باشد و به ایجاد بیماری‌های پوستی منجر شود، بنابراین از ژل‌های ضدعفونی کننده باید به‌موقع و در زمان نیاز استفاده کنید. ژل‌های ضدعفونی کننده پوست را بیش از زمانی که از آب و صابون استفاده می‌کنید خشک می کنند.

    هم خانواده این محصولات را میتوان ژل ضد عفونی کننده دست نام برد.

وزن 0,120 گرم
ویژگی محصول

کشندگی 99/99 درصد باكتري‌ها، مخمرها، كپك‌ها و ويروس‌ها
داراي اثر كشندگي سريع
بی‌خطر براي سلامتي انسان
دارای خواص پاك‌كنندگي بالا
پايداری در حالت غليظ و رقيق
بدون ایجاد حساسيت پوستي
بدون آسیب رسانی به محیط زیست
دارای نرم کننده پوست
بدون ایجاد خورندگي در ابزار و سطوح فلزي و آسیب به پارچـه، لاسـتيك و پلاستيك و …
ايجاد يك لايه ضدميكروبي
با ایجاد اثر ماندگار بر روي سطوح

حجم

120 میلی‌لیتر

نوع بسته‌بندی

ظرف پلاستیکی

رنگ

آبی

نوع پاشش

اسپری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “محلول ضدعفونی کننده الکلی 70درصد حجم 120 میلی‌لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *