فروش‌ویژه!
, , ,

ماسک سه لایه پزشکی پاکسا

ریال۳۳.۵۰۰

ماسک سه لایه پزشکی پاکسا توسط شرکت پژوهشگران صنعت آزمونه تولید شده است. این محصول با قابلیت رقابت در بازارهای داخلی و خارجی از شروع همه‌گیری کرونا در کشور به‌صورت انبوه تولید و توزیع می‌شود. این ماسک قابل استفاده در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها،کلینیک‌ها و مطب‌ها، داروخانه‌ها و خانه‌های سالمندان، پروژه‌های ساختمانی، تونل‌سازی‌ها و تعمیرگاه‌‌ها و تراشکاری‌ها و سایر مکان‌ها است.

ماسک سه لایه پزشکی پاکسا توسط شرکت پژوهشگران صنعت آزمونه تولید شده است. این محصول با قابلیت رقابت در بازارهای داخلی و خارجی از شروع همه‌گیری کرونا در کشور به‌صورت انبوه تولید و توزیع می‌شود. این ماسک قابل استفاده در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها،کلینیک‌ها و مطب‌ها، داروخانه‌ها و خانه‌های سالمندان، پروژه‌های ساختمانی، تونل‌سازی‌ها و تعمیرگاه‌‌ها و تراشکاری‌ها و سایر مکان‌ها است.

قدرت بالا در جذب غبار، ذرات معلق در هوا و ویروس های خطرناک

مورد تأیید وزارت بهداشت

تولید بر طبق استانداردهای معتبر جهانی

پوشش‌دهی کامل صورت

عدم ایجاد آلرژی و حساسیت در پوست

قابل استفاده برای افراد مبتلا به آسم شدید و خفیف

امکان جذب سریع و بالای سرب و مواد شیمیایی

قابلیت عرضه ماسک سه لایه به صورت بسته های 50 تایی، 3 تایی و یا کارتن های 600 تایی

ماسک‌های لایه پزشکی برای محافظت از ذرات گرد و غبار آلودگی و بیماری ها استفاده می شوند. در ایام کرونا برای جلوگیری از انتقال بیماری از این ماسک‌ها استفاده می‌شود. ماسک سه لایه پزشکی پاکسا دارای استاندارد از وزارت بهداشت می باشد، این ماسک برای استفاده جهت جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا تهیه شده است. این ماسک‌ها دارای همه استانداردهای ماسک‌های سه لایه پزشکی هستند. در کل ماسک‌ها جزء تجهیزات حفاظت فردی هستند که به‌منظور کاهش ورود آلاینده‌های هوا به ریه‌ها طراحی و ساخته شده‌اند. این روزها با توجه به شیوع بیماری‌های واگیر مانند کرونا و آنفولانزا و افزایش آلاینده‌های هوا از ماسک‌های تنفسی استفاده می‌شود؛ لذا انواع مختلفی از این محصولات به بازار عرضه شده است.
ماسک سه لایه پزشکی پاکسا دارای دو لایه اسپان باند ۴۰ گرمی و یک لایه ملت بلون۲۵ گرمی است. در این ماسک از بهترین پارچه استفاده شده است. در پزشکی ماسک سه لایه به عنوان ماسک صورت شناخته می‌شود. در ماسک سه لایه پزشکی پاکسا از الیاف نبافته و بدون دوخت استفاده شده است و کیفیت آن بستگی به شرایط کاربردشان متفاوت است. از اواخر سال ۹۸ با شیوع ویروس کرونا و ضرورت استفاده از این محصول، استفاده از آن توسط عموم مردم نیز بسیار رواج یافته است. یک ماسک مناسب و استادندارد ماسکی است که به‌خوبی دهان و بینی شخص را می‌پوشانند و اجازه نمی‌دهد قطره های تنفسی وارد دهان و بینی شود که جلوی جراحی ۱۲ روی ۸ با بالاترین کیفیت و بسته بندی وکیوم بهداشتی در رنگ های متنوع تولید شده از همان طور که به طور که می دانید این لایه شامل دولتی استانبول ۲۴۰ گرمی و کامل‌تر تشکیل شده است برای ما به گونه‌ای است که به روی شکل به بهترین شکل روی صورت قرار می‌گیرد و دارای فیکساتور بینی است از طریق این ماسک نفس بسیار راحت و در زمان استفاده از این ماسک فرد به هیچ وجه احساس تنگی نفس نمی‌کند. و حساسیت ایجاد نمی شود.
ماسک فقط برای یک نفر قابل استفاده است و هر مرتبه استفاده از ماست در سطل زباله بهداشتی انداخته شود نوع دوخته این ماده پرش اترا سونیک است نحوه اتصال که از طریق چسب حرارتی ابعاد ماتیز با نیم سانتی‌متر نه و نیم سانتیمتر طول کشیده سانتیمتر نوع بسته بندی مقوایی دارویی است و تعداد در بسته تعداد ۵۰ عدد و ساخت شرکت پاکسا می باشد.
پس از شیوع بیماری کووید ۱۹ در سراسر جهان شیوه نامه های مجامع پزشکی و بهداشتی از طرف سازمان بهداشت جوانی جهانی بر مبنای استفاده مردم از ماسک ها به ویژه در مجامع شلوغ و پر ازدحام به منظور پیشگیری از شدن مردم و ارائه یکسری دستورالعمل‌ها و رعایت آنها تاکید شد و بر اساس تحقیقات قطره های تنفسی که از طریق دهان و ‌بینی خارج می‌شود، مهم‌ترین عامل انتقال ویروس است. زمانی که یک فرد آلوده باشد می‌تواند این ویروس را به افراد دیگر انتقال دهد. بنابراین در دوران شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک ضروری است. در حال حاضر حدود دو سال از شیوع کرونا در کشور می‌گذرد اما همچنان مردم درگیر این بیماری هستند. این روزها مردم از ماسک‌های مختلف مانند ماسک جراحی و ماسک N95 و پارچه ای برای پیشگیری از ویروس کرونا استفاده می‌کنند. ولی از لحاظ علمی ثابت شده است که استفاده از ماسک‌های سه لایه پزشکی احتمال انتقال ویروس را کمتر می‌کند.
ماسک سه لایه پزشکی به‌عنوان مورد اعتمادترین ماسک شناخته می‌شود، برای تهیه این ماسک از لایه‌های مختلف استفاده شده است. مانند لایه ملت بلون که یکی از قسمت های مهم در ماسک سه لایه پزشکی است که نقش فیلتراسیون را دارد و از نفوذ پذیری بالایی برخوردار است. دکتر مردانی عضو کمیته کشوری مبارزه با بیماری عفونی تاکید دارد که استفاده از ماسک‌های سه لایه برای محاوره های کوتاه مدت مردم عادی مناسب است و این نوع ماسک‌ها از خاصیت بالاتری برخوردار است. اهمیت باکیفیت بودن ماسک سه لایه در پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ طبق اعلام مرکز کنترل بیماریهای آمریکا بسیار بالاست. زیرا اگر ماسک دارای حداقل کیفیت نباشد، هیچ اثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ نخواهد داشت، به همین دلیل مردم هنگام خرید و استفاده از ماسک باید دقت و توجه کنند که آیا ماسک دارای کیفیت مناسب است یا خیر. یک کارشناس پزشکی با اشاره به دارا بودن استاندارد بهداشتی ماسک می‌گوید: «ماسکی معتمد است که دارای کیفیت بالا باشد، یکی از معیارهای کیفیت بالا این است که لایه میانی ماسک نرم و آب‌گریز باشد، همچنین لایه میانی ماسک نباید آتش بگیرد بنابراین برای تست ماسک می‌توان پس از قیچی کردن آن لایه میانی را خارج کرده و روی شعله آتش گرفت. این لایه در حالت استاندارد نباید آتش بگیرد، بلکه باید ذوب شود.
یکی دیگر از روش‌های تست ماسک‌های سه لایه ریختن آب بر روی لایه میانی آن است. با توجه به اینکه لایه میانی از جنس ملت بلون است از پلی پروپیلن تهیه شده و خاصیت آب گریزی دارد و ذرات آب بزرگتر از تخلخل های لایه ملت بلون هستند، بنابراین آب نباید از این لایه‌ها عبور کند، بلکه مانند جیوه روی آن باقی می‌ماند. اگر آب جذب لایه میانی شد ماسک با کیفیت بوده و از مواد انسان را در آن استفاده نشده است جنس منسوج وقتی با انگشتان دست آن را لمس می کنیم نباید حالت خشک داشته باشد و اگر آن را مچاله کرد این نباید حالت شکنندگی داشته باشد و اگر آن را در دست گرفتند و کشیدی نباید به سادگی پاره شود و برای پاره کردن آن نیاز به نیروی زیادی است.
استحکام لایه میانی باید به اندازه‌ای باشد که اگر داخل ماسک سرفه کردیم لایه میانی پاره نشود و زمانی که پاره شد، باید مانند کاغذ باشد و الیاف دراز از بخش‌های برده شده خارج نشود. اگر این لایه را روی دست بگذاریم نباید دستمان از زیر آن پیدا پیدا شود. زیرا هرچه لایه متراکم‌تر باشد، فیلتراسیون بهتری دارد و نباید نور از داخل آن به‌راحتی عبور کند و بعد در مورد فوت کردن نیز می‌توان آن را فوت کرد ولی در مورد فیلتراسیون چیزی را مشخص نمی‌کند. لایه های داخلی و بیرونی ماسک نیز باید از جنس اسپان باند باشد، که هنگام پاره شدن برخلاف لایه ملت بلون کش می‌آید. کارشناسان همچنین توصیه می‌کنند در صورتی‌که در مکان‌های بسته و شلوغ و پرجمعیت مانند مترو، اتوبوس و سایر مکان‌ها قرار گرفتید ماسک خود را به صورت دو لایه استفاده کنید یعنی از دو ماسک استفاده کنید و پس از اینکه از آن امکان خارج شد می‌توانید ماسک لایه دوم را دور بیندازید. همچنین استفاده از ماسک‌های سه لایه به‌صورت عادی سه یا چهار ساعت می باشد و بعد از آن باید حتماً ماسک تعویض گردد.

.

وزن

100 gr

ویژگی محصول

قدرت بالا در جذب غبار، ذرات معلق در هوا و ویروس های خطرناک
مورد تأیید وزارت بهداشت
تولید بر طبق استانداردهای معتبر جهانی
پوشش‌دهی کامل صورت
عدم ایجاد آلرژی و حساسیت در پوست
قابل استفاده برای افراد مبتلا به آسم شدید و خفیف
امکان جذب سریع و بالای سرب و مواد شیمیایی
قابلیت عرضه ماسک سه لایه به صورت بسته های 50 تایی، 3 تایی و یا کارتن های 600 تایی

تعداد

50 عدد ماسک

نوع بسته‌بندی

مقوایی

رنگ

سفید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماسک سه لایه پزشکی پاکسا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…