شرکت فناوریار چه نوع خدماتی را ارائه می‌کند؟

Fanavaryar_services_01

شرکت فناوریار چه نوع خدماتی را ارائه می‌کند؟

تماس بگیرید

تحویل اکسپرس

خدمات پس از فروش

کیفیت بال

مشاوره فنی

فروشگاه اینترنتی فناوریار یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که با ایجاد حس خوب تجربه خرید، استفاده از خدمات دانش‌بنیان را برای کاربران و مشتریان خود در فراهم کرده و تمام مزیت های ممکن شامل خرید مرغوب با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت دسترسی به تنوع کامل از محصولات دانش‌بنیان و همچنین خدمات تحویل سریع و به موقع خدمات فروش و غیره برای مشتریان فراهم نموده است تا با آرامش خیال خرید آنلاین خوبی را انجام داده و سفارش های خود را در حداقل زمان و با بهترین قیمت ممکن در محل کار و منزل خود تحویل بگیرند. در فناوریار مشتریان به دسته‌های مختلفی از محصولات و خدمات دانش‌بنیان دسترسی دارند و می‌توانند با خرید محصول خود از تخفیف ویژه بهره مند شوند. این سایت شامل خدمات دانش‌بنیان نیز می‌باشد، خدمات دانش‌بنیان به صورت جزئی در صفحات بعد آورده شده است. استفاده از این خدمات تنها در این سایت ممکن است و خدمات گسترده‌ای در این سایت موجود می‌باشد. تفاوت سایت فناوریار آن با سایر سایت‌های اینترنتی فروش این است که در این سایت علاوه بر خرید محصولات دانش‌بنیان معتبر و با فرمول‌های منحصر به فرد می توانید از خدمات این مجموعه نیز بهره‌مند شوید. در صورت داشتن هرگونه ایده می‌توانید ایده خود را از لحظه اول بدون ترس از سرقت آن با ما در میان بگذارید و پس از آن برای ثبت ایده ثبت اختراع و سپس ایجاد محصول و فروش آن از ما کمک بگیرید.

چرا فناوریار؟

فناوریار سایت فروش محصولات به صورت آنلاین هست که محصولات و خدمات دانش‌بنیان را به صورت مستقیم و بدون واسطه به علاقه‌مندان و مشتریان عرضه می‌کند. اگر شما نیز اولین بار است که این سایت را می‌بینید. باید توجه داشته باشید که این سایت دارای استانداردهای لازم برای فروش محصولات به‌صورت آنلاین است و دارای مجوز از سازمان‌های مربوطه برای تولید محصولات دانش‌بنیان و ارائه خدمات دانش‌بنیان به افراد می‌باشد. این سایت توسط افراد نخبه اداره می‌شود. در فناوریار شما می‌توانید ایده‌های خود را ارائه کنید و محصول تحویل بگیرید و یا در هر مرحله از ایده خود از مشاوران ما کمک بگیرید. سایت فناوریار انتخاب اول افراد نخبه کشور است که به‌دنبال ثبت و ارائه ایده خود هستند و تاکنون موفق به این کار نشده‌اند.  این کار نیاز به تجربه، مهارت و علم دارد. شرکت فناوریار با استفاده از افراد نخبه و باتجربه این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید ایده خود را محقق کنید و در هر مرحله از تحقق ایده به شما کمک می‌کند و در صورت نیاز به مشاوره به شما مشاوره می‌دهد.

این خدمات شامل مشاوره برای ثبت ایده، استقرار در محل های مورد نظر، ایده‌پروری و مشاوره برای جلوگیری از سرقت ایده است. طبق گفته کارشناسان به‌طور متوسط در ذهن هر فرد در طول زندگی تنها ۳ یا ۴ ایده واقعاً خلاقانه و عملی خواهد داشت؛ اگر می‌خواهید موفق شوید که ایده خود را محقق کنید باید از یک روش درست کمک بگیرید و یا از یک مجموعه باتجربه استفاده کنید. ایده‌های خوب همیشه و مکرراً به ذهن انسان نمی‌رسند علیرغم اینکه قطعاً روش‌هایی برای پرورش ایده‌های بیشتر وجود دارد، تنها ۳ تا ۴ ایده واقع خلاقانه و نوآورانه و عملی به ذهن انسان متبادر می‌شود. برای اینکه ایده خود را از دست ندهید باید سریعا نسبت به پرورش آن اقدام کنید. در صورت نیاز به استقرار در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری این مجموعه با تهیه فرم‌ها و پر کردن آنها و ارائه آنها به مراکز مختلف باعث واکنش شما کمک می‌کند تا در این مراکز مستقر و از امکانات آنان بهره‌مند شوید. در مراحل بعدی نیز به شما کمک می‌کند که برای پذیرش بحث داوری و سایر موارد برای استقرار بتوانید اقدامات لازم را فراهم کنید و کلیه امکانات را به کشور شما فراهم می‌کند و در هیچ مرحله شما را تنها نمی‌گذارد. فرم‌های پذیرش مجموعه‌های مختلف خدمات کمک پذیرش تهیه طرح امکان‌سنجی و تهیه طرح کسب و کار است. همچنین در بخش ثبت شرکت بحث مالکیت معنوی ثبت اختراع، حفظ ایده و ثبت دانش‌بنیانی این شرکت توانسته خدمات شایانی را ارائه دهد. در صورتی‌که پس از این مراحل نیاز به دریافت وام باشد، این مجموعه برای اخذ وام از اقدامات لازم را انجام می دهد. همچنین برای مجوز های لازم نیز به شما کمک می‌کند. در صورتی‌که نیاز به فضا یا زمین داشته باشید این مجموعه این فضا را برای شما فراهم می‌کند و یا در صورت درخواست زمین برای شما تقاضای اخذ زمین خواهد کرد. در خصوص ساخت نمونه نیز هم در بخش مشاوره ساخت و هم در بخش طراحی و ساخت نمونه شرکت شرکت فناوریار شما را همراهی خواهد کرد تا با ساختن یک نمونه بتوانید توجه مشتریان را به کالای خود جلب نمایید در بحث سرمایه گذار سرمایه گذار نیز این مجموعه به شما سرمایه‌گذار مربوط به حوزه شما را معرفی می‌کند و کمک می‌کند تا بتوانید با سرمایه‌گذاران مربوطه به نتیجه برسید. همچنین در صورت نیاز به مدارک خاصی برای سرمایه‌گذاری این مجموعه مدارک لازم را برای شما فراهم می‌کند و کلیه امکانات لازم برای سرمایه‌گذاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در بحث تامین نیرو و خدمات نیز باید گفت بعضی از مجموعه ها از لحاظ تامین نیرو به لحاظ مالی یا معنوی دچار مشکل هستند. شرکت فناوریار به شما کمک می‌کند تا نیروی لازم و متخصص را برای شرکت و مجموعه خود بیابید و با نازلترین قیمت بتوانید نیروی خود را استخدام کنید. همچنین در زمینه ارائه خدمات اداری و مالی نیز شرکت فناوریار کلیه خدمات را برای شما فراهم کرده است در مبحث تحقیق و توسعه شرکت فناور خدماتی را ارائه می‌دهد از جمله خدمات گرافیک و تبلیغات تبلیغات محیطی بحث نمایشگاه، مراسم و تشریفات؛ در بحث سئو و طراحی وب سایت با طراحی بهترین و با کیفیت‌‎ترین وب‌سایت‌ها با بالاترین سئو خدماتی را در این زمینه ارائه می‌کنند. همچنین در زمینه برنامه‌نویسی تهیه اپلیکیشن‌ها و انواع نرم‌افزارها بحث محتوا سازی و تامین محتوای شبکه اجتماعی، اداره شبکه ‌اجتماعی از طریق ادمین، همچنین در زمینه فروش محصولات و ارتباط با بازارهای بین‌المللی شرکت فناوریار خدمات زیادی را به علاقمندان عرضه می‌کند.

انتخاب میکسر پلیمری با مخزن پلی اتیلن
انتخاب میکسر پلیمری میکسرهای با مخزن پلیمری یا به اختصار میکسر پلیمری به ویژه پلی‌اتیلن یا پلی پروپیلن...
راهنمای انتخاب هموژنایزر
انتخاب هموژنایزر با توان مناسب یکی از دغدغه های خریداران پمپهای هموژنایزر، تعیین میزان توان پمپ مورد...
ساخت اکسترودرهای پلاستیک
معرفی اکسترودرهای پلاستیک : اکسترودرهای پلاستیک، دستگاه‌هایی هستند که برای ذوب و شکل‌دهی پلاستیک استفاده...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *