خدمات ثبت شرکت،برند و اخذ مجوز

company_license_04

فهرست عنوان

خدمات ثبت شرکت،برند و اخذ مجوز

ثبت شرکت، مالکیت معنوی، اختراع، حفظ ایده

افرادی که به‌دنبال ثبت شرکت و  و اجرای ایده خود هستند، عموما نگران سرقت آن می‌باشند. راه‌هایی برای جلوگیری از این مسئله وجود دارد. واحد فناوریار مشتریان خود را در راستای حفظ حقوق معنوی ایده یاری می‌کند.

ثبت شرکت و ایده از ملزومات فعالیت

امور ثبت شرکت و تغییرات

برای ایجاد و یا توسعه کسب و کار خود نیاز به ثبت شرکت داریم. ثبت شرکت فرایندی است که در طی آن با توجه به موضوع فعالیت و هدف از راه‌انداری کسب و کار یک نوع از انواع شرکتها را انتخاب کرده و ثبت می‌کنیم. ثبت‌ شرکت انواع مختلفی دارد که شامل مسئولیت محدود، سهامی خاص، سهامی عام، تضامنی، مختلط غیرسهامی، تعاونی و غیره است.

پس از انجام ثبت شرکت، بنابر تغییراتی که ممکن است در شرکت ایجاد شود ازجمله تغییر آدرس شرکت، تغییر سهامداران، تغییر مدیران، تغییر موضوع فعالیت شرکت و موارد دیگر، شرکت شما نیاز به ثبت آگهی تغییرات دارد. برای این کار نیاز به تهیه صورتجلسه تغییرات و انجام فرایند تغییرات است. بسته به تغییری که باید انجام شود، لازم است که جلسه هیئت مدیره یا مجمع عمومی یا فوق‌العاده و یا موارد مشابه دیگر برگزار شود و صورتجلسه‌ای تنظیم شده و به امضای اعضای شرکت برسد و در سامانه ثبت شرکتها نیز ثبت شود. و مدارک به‌صورت فیزیکی به اداره ثبت شرکتها ارسال شود که در پایان مراحل نیز به‌صورت آگهی تغییرات در روزنامه رسمی ثبت می‌شود.

در صورت نیاز به ثبت شرکت و یا آگهی تغییرات کارشناسان مجموعه فناوریار با تسلط کامل موارد را در کمترین زمان انجام خواهند داد. تجربه فناوریار در بیش از 130 نمونه ثبت نشانگر توانمندی این واحد است.

همچنین خدمات مشاوره فناوریار رایگان بوده و شما می توانید قبل از هر گونه فعالیتی و یا تغییرات از راهنمایی همکاران ما استفاده کنید.

اخذ درجه دانش‌بنیانی

برای اخذ درجه دانش‌بنیانی ابتدا باید شرکت ثبت شود. واحد فناوریار در این زمینه به مشتریان خدمات مشاوره و اخذ درجه دانش بنیانی کاملی را ارائه می‌دهد.

شماتیک ثبت شرکت و تغییرات

ثبت شرکت دانش‌بنیان، در حقیقت اخذ درجه دانش بنیانی برای یک شرکت فناور است از این رو هیچ تفاوتي در نحوه ثبت اولیه این شرکتها و دیگر شرکتها نبوده و مراحل آن باید بصورت عادي و طبق روال در اداره کل ثبت‌شرکتهاي سازمان  اسناد و املاک کشور، طی شود. پس از انجام مراحل ثبت شرکت، مراحل دانش‌بنیان شدن باید طی شود. بسیاری از افراد دارای ایده به علت عدم دارا بودن دانش کافی در رابطه با چگونگی فرایند دانش بنیانی با شکست مواجه می‌شوند. بهتر است قبل از اقدام به اخذ درجه دانش بنیانی شرکت خود با افراد صاحب دانش و تجربه مشورت کنید. واحد فناوریار با دارا بودن کارشناسان مجرب در زمینه دانش بنیانی شما را یاری می‌کند.

ثبت شرکت دانش بنیان

اخذ وام

هدف بسیاری از افراد از تأسیس شرکت دانش‌بنیان استفاده از تسهیلات شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان از جمله اعطای وام‌های کم‌بهره است. شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند تا سقف 100 میلیارد ریال از صندوق‌های مختلف وام دریافت کنند. شرکت فناوریار در زمینه اعطای وام مشتریان را یاری می‌کند.

اخذ وام

 

اخذ مجوز

مسئله داشتن مجوز برای بسیاری از شرکتهای دانش‌بنیان برای ادامه فعالیت و انجام اموری که نیاز به مجوز دارند از جمله تولید برخی محصولات، ضروری به‌نظر می‌رسد. در همین ارتباط واحد فناوریار خدمات مفیدی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

دربافت مجوز

تهیه زمین

برخی از افراد پس از تأسیس شرکت به‌دنبال زمین برای ساخت و ساز و یا احداث گلخانه و موارد مشابه هستند. واحد شتابدهنده فناوریار در زمینه تهیه زمین به مشتریان خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انجام خدمات سندبلاست
سندبلاست چیست؟ به فرایند لایه‌برداری و جرم‌زدایی و رنگ‌برداری از سطوح مختلف مانند شیشه، فلز، دیوار، سنگ...
خدمات تبلیغاتی و نمایشگاهی
تبلیغات روشی برای شناساندن محصول و خدمت به ابزار است. تبلیغات عنصر اساسی در فروش محصولات و خدمات می‌باشد....
خدمات تحقیق و توسعه
خدمات تحقیق و توسعه شامل خدماتی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بخش R&D یا (Research and Development)...