خدمات تحقیق و توسعه

R&D_01

فهرست عنوان

خدمات تحقیق و توسعه

خدمات تحقیق و توسعه شامل خدماتی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بخش R&D یا (Research and Development) که به معنی تحقیق و توسعه است، نقش بسیار مهمی در موفقیت کاری دارد و به استقامت کسب‌وکار کمک می‌کند. تحقیق و توسعه، کشف دانش جدید درباره محصولات، فرایندها و خدمات و به‌کارگیری دانش برای ایجاد محصولات، فرایندها و خدمات جدید و توسعه یافته است که نیازهای بازار را پوشش دهد.

R&D_03

 

فناوری موجب شده است تا سازمان‌ها بتوانند محصولات و خدمات خود را با كيفيت بالا و قيمت پايين در اختيار مشتريان خود قرار دهند.

R&D_02

اگر شرکت‌ها بتوانند کالاها و خدمات مناسب را با قيمت مناسب، در زمان مناسب و به شيوه‌اي که مشتريان است، ارائه نمايند، می‌توانند رضايت و وفاداری مشتريان را به دست آورند. از اين رو شرکت‌ها هميشه به دنبال راه‌هاي جديد براي ارائه محصولات جديد به شيوه‌هاي جديد هستند تا بدين ترتيب نيازهای مشتريان بالفعل را برآورده کرده و مشتريان بالقوه را نيز به صورت بالفعل درآورند. براي دستيابی به اين اهداف تحقيق و توسعه نقش حياتي ايفا می‌کند. شرکت فناوریار، خدمات تحقیق و توسعه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و در راستای راه‌اندازی و گسترش این بخش آن‌ها را یاری می‌کند.

نقش واحد R&D بر كارآفريني و ارزش افزوده بنگاه هاي كوچك و متوسط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انجام خدمات سندبلاست
سندبلاست چیست؟ به فرایند لایه‌برداری و جرم‌زدایی و رنگ‌برداری از سطوح مختلف مانند شیشه، فلز، دیوار، سنگ...
خدمات تبلیغاتی و نمایشگاهی
تبلیغات روشی برای شناساندن محصول و خدمت به ابزار است. تبلیغات عنصر اساسی در فروش محصولات و خدمات می‌باشد....
خدمات تحقیق و توسعه
خدمات تحقیق و توسعه شامل خدماتی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بخش R&D یا (Research and Development)...