انتخاب میکسراستیل خطوط تولید بهداشتی و دارویی

سه میکسر استیل

انتخاب میکسراستیل خطوط تولید بهداشتی و دارویی

تماس بگیرید

تحویل اکسپرس

خدمات پس از فروش

کیفیت بال

مشاوره فنی

انتخاب میکسر استیل خطوط شوینده دارویی و بهداشتی

میکسرهای خطوط تولید دارویی و بهداشتی و شوینده، از جمله مهمترین بخشهای خطوط تولید بوده و تقریبا هیچ خط تولیدی از این دست، بدون میکسر قابل تصور نیست. شرکتهای بزرگ تولید کننده خطوط دارویی و شوینده نیز انواع میکسرهای مورد استفاده در این خطوط را ارائه داده و فناوریهای آنرا توسعه می‌دهند.(منبع)

بطور کلی برای خطوط دارویی اجزا بایستی از جنس استیل باشد و از این رو میکسراستیل نیز بخشی از خطوط است.

میکسر خلاء

میکسر خلاء دوجداره

برای خطوط تولید شوینده کارگاهی می توان از میکسرهای پلی اتیلن استفاده نمود ولی برای خطوط ماندگار بایستی از میکسرهای فلزی و استیل استفاده نمود.

تفاوت میکسرهای استیل و سایر قطعات استیل خطوط دارویی و بهداشتی

در سیستمهای دارویی حساس بدلیل ماهیت فلز استل زنگ نزن که ماندگاری عوامل بیماریزا بر روی آن کم است و بدلیل هدایت مناسب الکتریکی باعث کشته شدن عوامل بیماریزا می شود، حتما از استیل 316 و در نقاطی از 304 استفاده می شود. همچنین قطعات تا جای ممکن بایستی پولیش خورده باشد تا خلل فرج کمتری داشته باشد.

در سیستمهای شوینده و بهداشتی بدلیل حساسیت کمتر، از قطعات فلزی نیز می توان استفاده نمود ولی بدلیل خورنده بودن مواد اولیه بهداشتی در جایی که مساله خورندگی وجود دارد بایستی حتما از استیل زنگ نزن استفاده نمود. گرچه در خصوص استفاده از استیل بگیر و نگیر سخت گیری آنجنانی وجود ندارد.

نحوه انتخاب میکسراستیل مناسب

1-حجم

مهمترین مشخصه میکسراستیل حجم آن است. حجم میکسر نه تنها در قیمت نهایی تاثیر گذار است بلکه در هزینه های جانبی نظیر توسعه خط تولید و جابجایی و جانمایی نیز موثر است. همچنین حجم زیاد باعث اتلاف و پرتی زیاد مواد می شود و از سویی حجم کم باعث محدود شدن میزان تولید می شود.

میکسر استیل
میکسر 1000 لیتر مربع

پس متوجه باشید برای تعیین حجم دقیق، عواملی نظیر توسعه تولید، محدودیت هزینه و نیاز خط و …. را در نظر بگیرید. گاهی کسب مشاوره از مسئول فنی یا مراکز تخصصی باعث صرفه جویی زیادی در هزینه می شود. ما در فناوریار در خصوص طراحی خط و ظرفیت مناسب و کشش بازار به مشتریان خود مشاوره می دهیم.

2-ضخامت ورق

بسیاری از سازندگان به منظور افزایش قیمت نهایی و کسب سود بیشتر، به شما ضخامتهای بیش از نیاز پیشنهاد می کنند. در حال حاضر با توجه به قیمت بسیار بالای ورق استیل این موضوع حادتر نیز شده است.

صخامت سنج ورق
صخامت سنج ورق

در حالی که هنر سازنده ساخت میکسر استیل با ضریب اطمینان مناسب و کمترین هزینه است. برای مثال استفاده از ورق 3 میل برای میکسر 200 لیتری شوینده تنها اتلاف منابع و هزینه اضافی بر دوش خریدار است.

متخصصین فناوریار پیش از ساخت میکسر، با انجام تحلیل و شبیه سازی کامپیوتری، بهترین ضخامت را برای کاربرد شما پیشنهاد می کنند. برای مثال در یک نوع سفارش خاص ماده مورد نظر سولفات مس با وزن 4 برابر آب بوده که با شبیه سازی، ضخامت لازم تعیین و پیشنهاد گردید.

3-نوع پره

انتخاب پره جزو موارد تخصصی تر انتخاب میکسراستیل است. در این خصوص بایستی با متخصص مربوطه مشورت نمود. نوع پره با توجه به گرانروی مواد، میزان اختلاط، قدرت موتور، سرعت گردش تعیین می شود. به عبارتی شما با انتخاب پره به نحوی سایر قسمتهای میکسر نظیر قدرت موتور، ساپورت پره، سرعت گیربکس را نیز انتخاب می کنید.

blade
پره میکسراستیل

در خصوص پره و سرعت گردش ذکر این نکته حایز اهمیت است که برای تولید یک نوع شوینده سرعت 200 دور بر دقیقه باعث گردابه و عدم اختلاط و سرعت 30 دور بر دقیقه باعث کندی اختلاط می شود. از این رو دور بهینه 100 دور انتخاب گردید. پس جمله هر چه دور بیشتر بهتر، درست نیست.

ما در فناوریار پیش از ساخت میکسر استیل و سایر انواع میکسر،با توجه به نوع ماده به شما راه حل و سولوشن مربوطه شامل کلیه مشخصات میکسر را ارائه می نماییم.

4-دوجداره و تک جداره بودن میکسر

بسیاری از کاربردها نیاز به میکسر دو جداره دارد. این میکسرها بیشتر برای گرمکردن یکنواخت مواد در حین اختلاط استفاده می شود. تعیین این موضوع و حتی تعیین دقت دمای جداره دوم در قیمت میکسر تاثیر زیادی دارد. فراموش نکنید در انتخاب میکسر دو جداره، موضوعات دیگری نظیر نحوه کنترل دما، مایع بین دو جدار و نحوه جکت مایع بین دو جدار نیز در هزینه دخیل می شوند. برای راهنمایی به صفحه محصول میکسر دو جداره فناوریار سر بزنید.

میکسر و پمپ بالاسر
موتور و شاسی میکسراستیل خطوط شوینده و بهداشتی
5-میکسر خلا یا معمولی

بسیاری از سازندگان از همان ابتدا به دنبال میکسرهای استیل خلا میروند. این محصول نیز جزو محصولات فناوریار می باشد ولی بایستی توجه نمود میکسر خلاء بیش از 5 برابر میکسر معمولی هزینه بر است. از این رو اگر حتما نیاز ندارید از میکسر خلا استفاده نکنید.

میکسر خلاء
میکسراستیل دوجداره خلاء خطوط دارویی

برای برخی کاربردها به صرفه تر این است که یک میکسر معمولی برای تولیدات معمولی تهیه شود. تولید بسیار از کرمها، شوینده ها و … نیازی به میکسر خلاء ندارد. متخصصین ما در این خصوص نیز شما را راهنمایی نموده و از اعمال هزینه بیشتر به شما جلوگیری می کنند.

اگر برای محصولی نیاز به میکسر خلاء داشتید میکسرهای خلا فناوریار با همان رویکرد بهینه سازی، امکان ارائه به نازلترین قیمت را به شما دارند.

آزمایش پیش از تولید

در نهایت یکی از بهترین روشها، انجام آزمایشات و تولید آزمایشگاهی در ایتدا به منظور رسیدن به بهترین و کم هزنیه ترین روشهاست. در این خصوص نیز فناوریار با ارائه میکسرهای آزمایشگاهی و ارائه خدمات آزمایشگاه به شما کمک می کند.

خدمات ثبت شرکت و دانش بنیان کردن طرحهای شما

اگر در خصوص میکسرها طرح و یا ایده جدیدی دارید و یا فرمولاسیون جدیدی در تولید مواد دارید، مشاوران ما در فناوریار در خصوص کسب درجه دانش بنیانی و ارائه خدمات دانش بنیانی در خدمت شما هستند.

همچنین در خصوص استفاده از امتیازات درجه دانش بنیانی نیز مشاوران ما در کنار شما خواهند بود.

 

 

 

 

انتخاب میکسر پلیمری با مخزن پلی اتیلن
انتخاب میکسر پلیمری میکسرهای با مخزن پلیمری یا به اختصار میکسر پلیمری به ویژه پلی‌اتیلن یا پلی پروپیلن...
راهنمای انتخاب هموژنایزر
انتخاب هموژنایزر با توان مناسب یکی از دغدغه های خریداران پمپهای هموژنایزر، تعیین میزان توان پمپ مورد...
ساخت اکسترودرهای پلاستیک
معرفی اکسترودرهای پلاستیک : اکسترودرهای پلاستیک، دستگاه‌هایی هستند که برای ذوب و شکل‌دهی پلاستیک استفاده...

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *