مشاوره فناوری، تهیه طرح کسب‌وکار، پذیرش در پارک‌های علم و فناوری

business_plan_01

فهرست عنوان

مشاوره فناوری، تهیه طرح کسب‌وکار، پذیرش در پارک‌های علم و فناوری

مشاوره فناوری، محل استقرار و منتورشیپ

شرکت فناوریار با ارائه خدمات مشاوره درخصوص انتخاب ایده مناسب و انتخاب مرکز رشد یا پارک علم و فناوری براساس شرایط مشتری و همچنین ارائه خدمات منتورشیپ به راه‌اندازی یک استارت‌آپ موفق کمک می‌کند.

technichal_mentorship_01

 

ایده‌پروری و مشاوره برای جلوگیری از سرقت

شرکت فناوریار در راستای کمک به راه‌اندازی استارت‌آپ‌های موفق به ارائه خدمات در زمینه پرورش و تولید ایده‌های جدید می‌پردازد. این شرکت به‌منظور حفظ ایده‌ها و کمک به عدم سرقت آن‌ها نیز تمهیداتی اندیشیده است.

idea_providing_01

تکمیل فرم‌های پذیرش

برای ورود به پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، نیاز به تکمیل فرم‌های پذیرش و استقرار است. شرکت فناوریار در مینه تکمیل این فرم‌ها خدماتی را ارائه می‌دهد.

technichal_mentorship_03

خدمات کمک پذیرش

برای ورود به پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، پس از تکمیل فرم‌های مربوطه، نیاز به ارائه مدارک و تهیه پاورپوینت به‌منظور دفاع از ایده است. شرکت فناوریار در زمینه ارائه ایده در جلسات پذیرش و ارزیابی خدماتی را به مشتریان ارائه می‌کند.

مطالعه امکان‌سنجی

F.S یا  Feasibility Studyهمان مطالعه امکان‌سنجی تجزیه و تحلیل است که تمام عوامل مربوط به یک پروژه را در نظر می‌گیرد، از جمله ملاحظات اقتصادی، فنی، حقوقی و برنامه‌ریزی؛ تا اطمینان حاصل شود که احتمال موفقیت‌آمیز بودن پروژه بالا است. شرکت فناوریار در زمینه مطالعه امکان‌سنجی ایده فناورانه به‌صورت کامل تا حصول نتیجه مشتری را یاری خواهد کرد.

technichal_mentorship_05

 

تهیه طرح کسب‌وکار

B.P یا Business Plan یا طرح کسب‌وکار، یک تاریخچه مختصر از ماهیت تجارت و نیازها یا خواسته‌هایی که شرکت‌ها قصد تهیه آنها را دارند، نشان می‌دهد. این طرح یک نمای کلی از محصولات یا خدمات، مشتریان و تأمین کنندگان را ارائه می‌دهد. می‌توان گفت B.P طرح خلاصه‌ای از رشد شرکت، از جمله بیلان مالی و خلاصه‌ای از اهداف تجاری کوتاه‌مدت و بلندمدت شرکت، و چگونگی برنامه‌ریزی برای کسب سود را بیان می‌کند. شرکت فناوریار با کمک گرفتن از متخصصان این حوزه به ارائه خدمات در زمینه تهیه B.P مشتریان خود را یاری می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انجام خدمات سندبلاست
سندبلاست چیست؟ به فرایند لایه‌برداری و جرم‌زدایی و رنگ‌برداری از سطوح مختلف مانند شیشه، فلز، دیوار، سنگ...
خدمات تبلیغاتی و نمایشگاهی
تبلیغات روشی برای شناساندن محصول و خدمت به ابزار است. تبلیغات عنصر اساسی در فروش محصولات و خدمات می‌باشد....
خدمات تحقیق و توسعه
خدمات تحقیق و توسعه شامل خدماتی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بخش R&D یا (Research and Development)...